Тобто всі 24 маразми вже є тут, під рукою, можна читати.
Тепер ставимо мітки. Бо сенс в тому щоб не просто читати, а побачити в тих маразмах їх внутрішню структуру. Можливо мітки тут допоможуть. Про це докладніше в Концепції
Підкреслимо ще раз: поки що вся ця систематизація є дуже приблизною. Для докладного і аргументованого результату потрібно буде багато попрацювати. За участі не тільки педагогів і менеджерів освіти, а також соціальних психологів, може філософів. Втім, для того, щоб побачити перспективи проекту може бути достатньо і робочої класифікації маразмів у першому наближенні.
Отже, перший прохід з тими мітками буде цілком робочий. Його мета не зробити аргументований і повноцінний перелік тих міток (ще раз про це), а лише позначити підхід. Аби ті експерти, що ми їх хочемо залучити, могли побачити метод в дії. І вже потім як справжні експерти запропонували (обговорили проміж себе) справжню надійну класифікацію.
Тепер ставимо мітки. Бо сенс в тому щоб не просто читати, а побачити в тих маразмах їх внутрішню структуру. Можливо мітки тут допоможуть. Про це докладніше в Концепції
Підкреслимо ще раз: поки що вся ця систематизація є дуже приблизною. Для докладного і аргументованого результату потрібно буде багато попрацювати. За участі не тільки педагогів і менеджерів освіти, а також соціальних психологів, може філософів. Втім, для того, щоб побачити перспективи проекту може бути достатньо і робочої класифікації маразмів у першому наближенні.
Отже, перший прохід з тими мітками буде цілком робочий. Його мета не зробити аргументований і повноцінний перелік тих міток (ще раз про це), а лише позначити підхід. Аби ті експерти, що ми їх хочемо залучити, могли побачити метод в дії. І вже потім як справжні експерти запропонували (обговорили проміж себе) справжню надійну класифікацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар